Vít Klusák i Filip Remunda (Češka republika)
Češki san

prezentacija projekta
18. prosinca, 19.00
mama, Preradovićeva 18


Produkti se konzumiraju u grozničavom tempu i ubrzana potrošnja zahtjeva povećanu produkciju, koja ponovno ohrabruje potrošača. Umjetnici se dobro osjećaju u ovoj globalnoj kulturi i hedonistički je konzumiraju s namjerom da stvaraju i obratno. Postavlja se pitanje, kako izbjeći utapanje u potrošačku kulturu, kako zadržati kritički pogled u beskrajnom procesu zadovoljavanja užitka konzumiranja. Umjetnici, u nizu zadovoljenja njihove stare kritičke obveze prema društvu, traže nove strategije. Oni trebaju zadobiti sistem, poistovjetiti se s njim i temeljito ga okupirati poput svoje kuće.

Češki san započeo je pucajući kao film o tome. Ali, projekt je narastao i postao spektakularni show kreiran kao postprodukcija ili paralelni produkt. Ilustrira ono u što se naš društveni život može preokrenuti.

Autori su se za potrebe filma počeli predstavljati kao biznismeni te ispod tog preoblačenja vodili kampanju za službeno otvorenje fikcionalnog hypermarketa Češki san. Kampanja, koja uključuje televizijski i radijski spot, nekoliko tisuća billboarda, 200 tisuća flajera s etiketom Češki san i oglašavanje u nacionalnim dnevnim novinama, privlaći 5 tisuća spremnih kupaca na zeleno polje gdje se umjesto hypermarketa suočavaju sa scenom nepostojećeg shopping centra - filmskom kulisom veličine 10 x 100 m.



kontakt: mail@czech-dream.com
web: www.czech-dream.com