Davor Sanvincenti (HR)

Muzički rukohvat

urbana intervencija
Zakmardijeve stube
za trajanja festivala

Projekt je usmjeren na djelovanje u povijesnom središtu Zagreba, s fokusom aktiviranja socijalno-komunikacijskih aspekata koji na tom području već duže vrijeme ‘izostaju’.

Nota, ton, melodija, harmonija.

Muzički rukohvat spaja vremenske i prostorne udaljenosti, kreće se putevima prisjećanja na ugodne trenutke koje je posjetitelj gornjogradske jezgre mogao doživjeti (npr. vrijeme popularnog Glazbenog paviljona na Strossu). Specifičnost lokacije postava rukohvata, prolaza ili šetališta, spaja i stvara intimne i inspirativne kulise za svakog posjetitelja, te je isti u ulozi davatelja i primatelja takvih podražaja. Oslobađajuća nota/melodija koja proizlazi iz rada širi spektar novog društvenog susreta, aktivira i revitalizira socijalno-prostorni ambijent.

Vrijeme je za harmoniju razmjene.

Kompozicija je nastala u suradnji s Ivanom Arnoldom.

GLAZBENI PAVILJON NA STROSSU

Bio Davor Sanvincenti (1979.) je multimedijalni umjetnik koji svojim radovima propituje različita stanja i oblike ljudskih osjeta i percepcija. Njegovo djelovanje prožima znanstvenu i umjetničku sferu, a grana se u tri medija: audiovizualne instalacije (fizičkog ili interaktivnog tipa), prostorne intervencije u urbanom tkivu i “živi” mediji (audovizualni performansi i koncerti). Sanvincenti propituje estetske i kvalitativne mogućnosti različitih medija u funkciji direktne komunikacije s promatračem kojem autor u interakciji nastoji otkriti i (pro)širiti kognitivne i emotivne mape. Promatrač tako uranja u perceptivne scenarije i postaje neizbježan dio samog rada, reflektirajuća misaono-tjelesna struktura, aktivna prisutnost u vremenu i prostoru.
Školovao se na Filozofskom fakultetu u Rijeci, Europskom Institutu za dizajn u Milanu, Umjetničkoj akademiji Brera u Milanu i na Elektro akustičnom informatičkom centru Argon u Milanu. Za svoj je rad više puta nagrađivan.